دوستت دارم
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

شايد نداي قلبم را نشنوي كه دائم مي گويد .

                                                         دوستت دارم

                                                                    دوستت دارم

                                                                                  دوستت دارم

   اما لبانم  عشق را با بوسه اي برلبانت معني ميكند  

                                                                               تا 

                                                              در آغوشم محبت را بيفزائي

 

 

   امينو 8/6/91

 



نظرات شما عزیزان:

nahid
ساعت14:20---21 آبان 1391
آرامـتـر نـفـس نـفـس بـزن !

چـرا سـاکـت نـمـی شـوی؟

صـدای نـفـس هـایـت . . . در آغـوش ِ او

از ایـن راه ِ دور هـم آزارم مـی دهـد !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب